Updates Mei 2015

Geplaatst op: May 14, 2015

Afgelopen week hebben we een update uitgevoerd aan HorecaSysteem. In deze update hebben we de urenregistratie verbeterd waardoor automatisch toeslagen en pauzes berekend kunnen worden. Daarnaast kunnen in- en uitkloktijden worden afgerond en is het mogelijk om in- en uitklok locaties de definiëren.
Wanneer u gebruik maakt van de in- en uitklok functionaliteit, regelt onze software automatisch de gewerkte uren, pauzes en toeslagen, waardoor u altijd een correcte urenregistratie heeft.

Automatische toeslagen

automatischetoeslagen

Vanaf nu is het mogelijk om toeslagen in te stellen en automatisch te berekenen over de gewerkte uren.

Lees meer..

Feestdag toeslagen

feestdagen

Stel feestdagen in en welke toeslag hier aan hangt, zodat toeslagen automatisch berekend kunnen worden.

Lees meer..

Automatische pauzes

automatischepauzes

Stel eenmalig de pauze tijden in en laat het systeem automatisch de pauze tijden berekenen.

Lees meer..

Kloktijden afronden

kloktijdenafronden

Laat de in- en uitgeklokte tijden automatisch afronden op basis van de ingestelde marges.

Lees meer..

In en uitklokken op basis van locatie

In- en uitklokken op basis van ingestelde locaties
Met mobiele app en desktop versie.

Lees meer..

Vernieuwde urenregistratie weergave

De urenregistratie weergave is vernieuwd. Vanaf nu is in één overzicht te zien wie er moeten werken, aan het werk zijn en wat de actuele personeelskosten bedragen op een dag. Daarnaast worden er meldingen gegeven als roostertijden en gewerkte tijden niet overeen komen en worden eventuele toeslagen en in- en uitklok locaties getoond.

vernieuwdeurenregistratie

Overige updates

– Bedrijfsbestanden kunnen geupload worden op bedrijfsniveau vanuit Instellingen > Bestanden. Deze bestanden zijn voor medewerkers zichtbaar onder Dashboard > Mijn bestanden.
– Paspoortnummer toevoegen aan medewerker gegevens.
– Bij rooster informatie wordt getoond op welke dagen de dienst herhaald wordt.
– Roostertijden zijn in te steller per minuut wanneer de tijdinterval onder Instellingen > Tijdregistratie op minuten staat.

Nieuwe support pagina

Om u nog beter van dienst te zijn, hebben we een uitgebreide support pagina gemaakt. Vanaf deze pagina kunt u zoeken naar alle mogelijkheden die HorecaSysteem biedt, zoals het gebruik van meerdere vestigingen en de berekening van plus- en minuren.
De support pagina vindt u hier! U kunt ons natuurlijk ook emailen op info@horecasysteem.nl