Lees alle informatie over PersoneelsSysteem.

Al uw personeelsgegevens op één centrale plek.

Alles wat u moet weten over PersoneelsSysteem.

PersoneelsSysteem is een online applicatie waarmee een personeelsplanning gemaakt kan worden, gewerkte uren kunnen worden geregistreerd en de personeelsadministratie in gedaan kan worden. Iedere medewerker beschikt over eigen inlog gegevens en kan hiermee via de computer of mobiele app gegevens zien zoals het werkrooster, gewerkte uren, plus- en minuren en vakantie-uren saldo. Aan de hand van uitgebreide toegangsrechten is te bepalen welke medewerkers, over welke functionaliteiten beschikken.

Algemene informatie

PersoneelsSysteem is een online software applicatie waarop alle medewerker kunnen inloggen en hun personeelsgegevens kunnen inzien. De software wordt in veel verschillende branches gebruikt. Enkele voorbeelden zijn: horeca, retail, productie, leisure, callcenter en beveiliging. Daarnaast is de software zeer geschikt voor bedrijven met meerdere vestigingen en afdelingen. Met PersoneelsSysteem heeft u dus al uw personeelsgegevens in één pakket.


Personeelsplanning

Een van de hoofdzaken van PersoneelsSysteem is de personeelsplanning. Hiermee kan de medewerker die verantwoordelijk is voor de planning eenvoudig een werkrooster maken. Binnen de personeelsplanning is tijdens het plannen zichtbaar welke medewerkers beschikbaar en afwezig zijn. Daarnaast worden de verwachte personeelskosten in het rooster getoond en ziet u het percentage personeelskosten ten opzichte van de verwachte omzet. Tijdens het roosteren kunt u rekening houden met een vooraf ingestelde bezetting zodat u niet meer diensten inroostert dan vooraf is gebudgetteerd. Verder kunnen in het werkrooster competenties gekoppeld worden aan medewerkers en diensten. Aan de hand van deze gegevens maakt u eenvoudig een strategische personeelsplanning.


Urenregistratie

Beheer de gewerkte uren van uw medewerkers online. We bieden verschillende manieren van urenregistratie aan. Een van de manieren is door middel van een urenregistratieformulier. Deze kan door de leidinggevende ingevuld worden, of indien gewenst door de medewerkers zelf. Een andere manier om gewerkte uren te registreren doormiddel van in- en uitklokken. Tijdklokken kan met een fysieke digitale prikklok op locatie voorzien van vingerscan of sleutelhanger. Werktijden klokken kan ook met een mobiele app, waarbij ingesteld kan worden, vanaf welke locaties geklokt kan worden, zodat dit bijvoorbeeld niet vanuit huis mogelijk is. Bij het klokken zijn instelling mogelijkheden aanwezig. Zo kan bijvoorbeeld de roostertijd geregistreerd worden, in plaats van de geklokte tijd.


Personeelsadministratie

Uw personeelsadministratie overzichtelijk binnen een software pakket. Beheer online de plus-en minuren en vakantie-uren van uw medewerkers. Laat het systeem automatisch de vakantie-uren opbouwen en de plus- en minuren bijhouden. Beheer contracten en koppel bestanden aan medewerkers, zodat u over een online personeelsdossier beschikt.


Rapportage & Export

Binnen PersoneelsSysteem zitten 14 verschillende rapportages. Dit zijn rapportages om bijvoorbeeld de gewerkte uren uit te draaien of om de omzetten af te leggen tegen de gemaakte personeelskosten, zodat de kosten per gewerkt uur getoond kunnen worden. Daarnaast beschikt de software over een rapportage voor de salaris administratie. Hierin staan alle gegevens die nodig zijn voor de salaris verwerking van de medewerkers. Alle beschikbare rapportages zijn te exporteren naar Excel of csv formaat.

Gebruik PersoneelsSysteem de eerste 30 dagen gratisDirect aanmelden