Kan ik de software gebruiken met meerdere vestigingen?

Binnen de software kunnen meerdere vestigingen aangemaakt worden. Iedere vestiging beschikt over een eigen werkrooster en urenregistratie waarbij het wel mogelijk is om medewerkers in meerdere afdelingen te plaatsen.

De voordelen voor bedrijven met meerdere vestigingen:
– Meerdere vestigingen kunnen gebruik maken van één account
– Nieuwsberichten kunnen per vestiging geplaatst worden
– Het rooster kan per vestiging gemaakt worden
– Medewerkers kunnen uitgewisseld worden.
– Afwezigheid kan per vestiging worden aangevraagd
– Uren kunnen per afdeling geregistreerd worden
– Rapportage kan per vestiging/afdeling gedaan worden
– Personeelslijst word per afdeling getoond

Afdelingen
Binnen een vestiging kan een afdeling gemaakt worden. Iedere afdeling heeft zijn eigen nieuwsberichten, werkrooster, urenregistratie en personeelslijst.

Nieuwsberichten
Nieuwsberichten kunnen geplaatst worden per afdeling of naar meerdere afdelingen tegelijk.

Rooster
Alle basis functionaliteiten binnen het rooster zijn het zelfde gebleven. Met het gebruik van afdelingen is het mogelijk om een medewerker in verschillende vestigingen of afdelingen in te roosteren. Aanvragen voor afwezigheid kunnen nu ook alleen naar een afdelingshoofd gestuurd worden.

Urenregistratie
De urenregistratie gebeurd per afdeling. Hierdoor heeft u een beter overzicht over de gewerkte uren per afdeling/vestiging.

Rapportages
De rapportages zijn uitgebreid. Rapportages kunnen per afdeling bekeken worden, of u kunt meerdere afdelingen selecteren om gegevens van meerdere afdelingen te bekijken.

Toegangsrechten
De toegangsrechten kunnen per medewerker per afdeling worden ingesteld. Dit kunt u doen door op een medewerker in de personeelslijst te klikken, en vervolgens toegangsrechten te selecteren. Hier ziet u een overzicht van de rechten die de medewerker heeft per afdeling.